3D ÜRÜN GÖRSELLEŞTİRME
İster yeni ürününüzü sunmak, isterseniz prototip oluşturmak için en uygun maliyetli yol, fikirlerinizi CGI ürün görselleştirmeyle canlandırmak. CGI (Bilgisayarda üretilmiş 3 boyutlu grafik görsel), fotoğrafla kıyaslandığında hem çok yönlü, hem de çabuk sonuç sağlıyor.
CGI Teknolojisiyle, gerçek bir ürününüzün olmasına bile gerek yok; üretim gerçekleşene kadar ürününüzün tasarım, malzeme veya rengini istediğiniz gibi geliştirebiliyorsunuz. Reklam kampanyanızda, ürününüzün yakın çekimlerinde, satış noktalarındaki ürün satış materyallerinizde veya sunumlarınızda, kısacası ürün görselinin olabileceği her yerde: Ürününüzün CGI görseli, lansmanın çok öncesinde tüm işleyişi hızlandırmak için elinizde.
3D Ürün Yakın Çekim Görselleştirme / CGI
CGI’ın (Bilgisayarda üretilmiş 3 boyutlu grafik görsel) işinize çok yarayacak bir özelliği de şirketinizin marka kimliğine uygun stil ve atmosfere sahip görsellerin düzenlenmesine olanak sağlaması. Görselleriniz ihtiyaçlarınıza uygun olarak en ince ayrıntısına kadar düzenlenir ve mükemmel haline getirilir. CGI’ın fotoğraftan daha avantajlı olduğu yönler renk çeşitliliğini ve dokuyu detaylı bir şekilde sunabilmesidir. Ayrıca stüdyo veya ışıklandırma kurulumu gerektirmediğinden, zamandan ve maliyetten kazandırır;
CAD verinizi dosyada tutmasıyla size istediğiniz an ek görselleri sağlar. Üstelik bunların tümü üretiminizden önce gerçekleşebildiğinden, lansman öncesi tasarıma dair görsellerde yapılacak her türlü değişiklik sorun olmaktan çıkar.
3D Ürün Animasyonu
Online satışın popülaritesinin günden güne artışıyla, müşteriler ürünlere dair en iyi bilgiyi satın almadan önce edinmek istiyorlar. Döner platformda gerçekleştirilen animasyon tam da bunun için var. Ürünün 360 derece dönüşüyle, tüm yönlerden rahatlıkla görünmesi sağlanır ve böylece müşteride büyük bir etki bırakılır. Fotogerçekçi 3D animasyon, üretimden önce ön satış veya ürün pazara sunulmadan önce tasarımda mükemmelleşmek amacıyla da kullanılır.
Teknik Görselleştirme / CGI
CGI (Bilgisayarda üretilmiş 3 boyutlu grafik görsel görüntü) sayesinde karmaşık fikirler basitçe resmedilebilir. Ürünün içi; detayları, yalnızca bir kısmı ya da enine kesitleri görüntülenebilir hale gelir. Fotoğraflanmanın mümkün olmadığı iç sistemler de fotogerçekçi kalitede sunulur. CGI görseller özellikle teknik el kitaplarında, pazarlama malzemelerinde veya ürün dokümanlarında kullanılmaktadır.
3D Ürün Açınım Görselleştirme
CGI (Bilgisayarda üretilmiş 3 boyutlu grafik görsel) ve 3 boyutlu görselleştirmenin bir diğer faydası da görselleri değiştirebilme; bileşenlerini ya da ürünü parçalarına ayırararak detaylı inceleme olanağı sunabilmesidir. Kullanım talimatlarından, pazarlama malzemelerine, görsellerin tümü her yerde kullanılabilir.
3D Ürün Renk Çeşitleri
Bir dokunuşla birçok renk arasında yolculuk edebilmek mümkün. CGI’ın farklı tekniklerinden faydalanarak görseller arasında devamlılık sağlayabildiğimiz gibi ayarlanabilir öğeleri pürüzsüz bir şekilde kolayca ekleyip çıkarabiliriz.
Ürün Kısa Tanıtım ve Açıklama Görselleri
Bir ürünün üretimini beklemektense, öncesinde CGI ((Bilgisayarda üretilmiş 3 boyutlu grafik görsel) kullanılarak görsellerinin oluşturulması işlemi oldukça pratik. Böylece potansiyel yatırımcıların ilgisi çekebilir ya da lansman öncesi ürünün herkesçe konuşulmasını sağlayabilirsiniz.
3D Ürün Yapılandırıcıları
Üretilmiş prototipe ihtiyaç duymaksızın ürünün çok katmanlı görüntüsünü oluşturabilme, CGI’ın en büyük artılarından. Görüntüyü ihtiyaca göre düzenleyebilmek, zamanla ihtiyaç olduğunda katman veya detay ekleyebilme zeminini sağlayabilmek de diğer artıları.
Bu da uzun bir süre alacak stüdyo zamanınızın size kalması demek. Projenizde ekleme veya değişiklik zamanı geldiğinde de zaman kaybetmeyeceksiniz, çünkü elinizdeki içeriği ayarlanabilen/değiştirilebilen görsele müdahale edebilmeniz her zaman mümkün.