Yaklaşımımız
KEŞFET
Müşteri ile kahve iç, projesini incele, hedef kitlesini ve amacını anla.
PLANLA
Projenin iskelet yapısını oluştur. Proje kapsamı, strateji, üretim ve zamanlama belirle.
TASARLA
Fikirleri hayata geçirmek için hedefleri yansıtan ürünler ortaya çıkar.
TESLİM ET
Tasarlanan ürünü hedefleri ile gözden geçir, test et, optimize et, tekrar test et ve teslim et. Kutlama yap!
Photography vs CGI
Bu animasyonda, ürün fotoğrafçılığı ile 3D ürün görselleştirme sanatları ve teknolojilerinin arasındaki farkları canlandırmak istedik. Günümüz teknolojisinde ve internet çağında, pazarlama araçlarının artık sabit imajlar ile pazarlama tekniğinin ötesine geçmiş olduğu, tüketici beklentisinin bu doğrultuda ilerlediği bir gerçektir.